Film pokazuje jak za pomocą fizycznych dłoni można wchodzić w interakcje obiektami wirtualnymi. Możliwe jest to dzięki rozpoznawaniu i śledzeniu dłoni przez systemy wizyjne gogli rozszerzonej rzeczywistości (Meta-2)
. (w trakcie realizacji) Aplikacja pokazująca możliwość użycia technologii wirtualnych do opracowania systemu monitoringu lotniska. Zaprezentowanie rozwiązanie odnosi się do portu […]
* (w trakcie realizacji) Aplikacja pokazująca możliwości zastosowania immersyjnego środowiska wirtualnej rzeczywistości do stworzenia centrum monitoringu. Dodatkowo zaimplementowano rozwiązanie pozwalające […]
. (w trakcie realizacji) Aplikacja pokazująca możliwość użycia wirtualnej rzeczywistości do modelowania systemu monitoringu wizyjnego. Użytkownik ma do dyspozycji wirtualne kamery, […]
. (w trakcie realizacji) Aplikacja pokazująca możliwości zastosowania środowiska wirtualnego do analizy danych diagnostycznych np. z tomografii komputerowej. Immersyjna wirtualna rzeczywistość […]